osmanlıda yaşasaydın ne olurdun

entry20 galeri
    11.
  1. herkesin yine bir sultan olmadığı kalmış. muhtemelen hepimiz ya şerbetçi, ya demirci ya da pek muhtemel ki sıradan bir köylü olurduk. devletten haberimiz dahi olmazdı.
    0 ...