Kafir bey siz ne saçmalıyorsunuz tanrı aşkına. Kafana güneş falan mı geçti senin merak ediyorum.
Üst perdeden bakmak, eğitimli ve kültürlü olmak gibi ne bir kendini beğenmişliğim ne de iddiam var.
Gençlere örnek olmam gerektiğinden, erkekleri bilmem neyin şeyine soktuğumdan bahsetmiş. Burada ne yazmış neyi savunmuş isem sizi bir anne şefkatiyle koruyup kollamaktan, kötü duygulardan arınmış olgun bir birey olarak toplumda yer edinmenizi istemektan başka bir amacım yok.
Yuva bozuyor muşum bir de, duyda inanma!!
Kimin yuvasını bozmuşum şimdiye dek açıklar mısınız lütfen.
Haaaa.. bozmadın ama sen sürekli erkekleri kötüleyen entryler giriyorsun diyorsanız. Soruyorum size, sözlükte sürekli bel altı konuşan, sapıkça entryler girenler de sözlük kızları olmalılar o halde.
Ayrıca, Kızımın burada bulunma ihtimali milyonda bir bile değil.
Yok vallahi sizi anlamakta güçlük çekiyorum. Ya da ben de bir sorun var bilemiyorum.
işin gerçeği, Siz ancak, kendinizi anlama gayreti içerisinde, eleştirilere tahammül edecek olgunluğa eriştiğinizde, belki adam olursunuz. O da çok zor bir ihtimal tabi..