neden ezanı uzata uzata arabesk parça gibi okumak

entry25 galeri
    15.
  1. Eve 4 ayrı camiiden ezan sesi geliyor.

    Yalnızca biri; gereksiz name ve ses yüksekliğinde okuyarak işin dokusunu bozuyor gerçekten.

    Diğer 3 camiide ezan bitmişken burada daha yarısına gelinmiş olunuyor.

    Lüzumlu mu sahiden? Değilse neden?

    Ed: ezan dinmez tayfaya 3000db subwoofer girebilir.
    1 ...