edin dzeko

entry298 galeri
    145.
  1. Bizim ülke fanatiklerinin gözü hep kör olur, o yüzden doğru düzgün analiz yapamaz.
    Messi'ye bile balon diyen sığırlar var bu dünyada o yüzden ben pek siklemiyorum yazılanları.
    Yaşı 37 olmasa zaten Türkiye'ye gelmezdi. A kalite golcüdür kendisi. Ceza sahasında hep doğru yerdedir, hava topu alır, ilerde top tutar, ayakları da sağlam basar. Taş gibi forvettir yani. Gol sayısından çok oyuna çok katkı yapacağından eminim. Herhangi bir sakatlık geçirmezse çok iş yapar.
    3 ...