şişirildiğini zannetmiyorum, arapların futbolla haşır neşir olması en çok bize koyacak gibi.
eskiden tutmayan topçuları yolluyorduk, şimdi göz koymak istediklerimizi istiyor namıssızlar.
ben detayını bilmiyorum icardi olayının, ancak ıslak imzalı belge gösterseler dahi inandıramaz kimse beni o paraya. giren yöneticilerin bir yerine giriyorsa girsin, bu camialar sayesinde kendi reklamlarını yapıyorlar.
ali koç dışında kim tanınıyordu bu kulüplerde yönetici ya da başkan olmadan önce? kimse.