göt ister.. ama öyle böyle değil çok sağlam göt ister.. her şeyden vazgeçmiş olsanız dahi kocaman bir yürek ister.. tüm dünya sizi taciz etse de sonsuz cesaret lazımdır..
öyle "x beni terk etti", "y beni sevmiyor", "hayat beni çok yordu", "hiçbir şeye tahammülüm yok", "uyuşturucu bile beni rahatlatmıyor artık" vb.. söylemler ile gerçekleşmez..
çok mutsuz olabilirsiniz, her gün ağlıyor olabilirsiniz, güneş sizin yürüdüğünüz yolları aydınlatmıyor olabilir, baktığınız her yer kararmış da olabilir, tüm ailenizi bir an da kaybetmiş dahi olabilirsiniz ama her şeyi bırakıp gitmek için kendinizi çok iyi kandırmanız gerekecektir.. en zoru da budur..
küçük bir tavsiye; paranız var ise uyuşturucu kullanın en kestirme çözüm yolu budur.. diğerine cesaret edemeyeceksiniz çünkü.. halisülasonlarla kendini kandırırsınız uzunca bir süre.. sonra zaten beyniniz biter ve bir mal gibi gezersiniz.. o zaman da hiçbir derdiniz olmaz..