star wars

entry433 galeri
    421.
  1. episode 1'i bitirdim. anakin'i nasıl vasat bir yerden çıkarmışlar çocukluğunda. padme'nin kalbini bu çocuğa vermesi ve obi'nin ustasının ölümü. sith çırağı da iyiydi. baya sardı gidip 2'yi izleyeyim.
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük