kendisini tanımam etmem ama bu kadar abuk subuk, sözlükte olmasa da olur, hatta olmasa daha iyi olur saçma adamların başlığına yazdığı s*kindirik ve kendilerince eleştiri yaptığını sandığı hatta bazen tehtide varan entarileri görünce "kesin bu adam da bi keramet vardır" dediğim bu saçmalıklar yüzünden entarilerini bundan sonra takibe aldığım yazardır. ilk izlenimim türkçeyi yazınsal olarak iyi kullandığıdır.