Aslında çok güzel konuştu kılıçdaroğlu ile görüşme sonrasında. belli ki saatlerce bu konuşmaya çalışmış, günlerce bu anı beklemişti diye düşünüyor insan.
kılıçdaroğlu da çok güzel bir duruş sergiledi, kendine güveni tamdı ve güven verdi.
gene çevreme bakınca gerçekten ciddi bir sempati oluşuyor herkeste, muharrem ince'ye karşı. inşallah muzaffer olursun ince.