oy vereceğim kişidir kendisi. Demokrasinin hiç edildiği bir yerde isyan etmektedir. belki kazanamaz ama en azından kişisel olarak içim rahat olur.
Kılıçtaroğlu'nun kazanmasını normalde isterdim, chp'yi sevmeyen biri olarak, ama şuan olanlar, yapılanlar, söylenenler deli saçması resmen. kimlere ne sözler veriliyor? düşündükçe midem bulanıyor.
akp ikili masa ile gelmişti. yani cemaat ile birlikte başarmıştı bu işi ve sözler vermişti...
chp de altılı masa ile yapıyor aynısını... daha kötü değil mi bu?