dogukan xd

entry206 galeri
    178.
  1. şundaki hırs bende olsaydı dört yıllık bölümü iki yılda okur bitirirdim.
    Ah be keşke canım.
    Ben 4 yılda bitirdim yavaştım.
    0 ...