Aşkların en güzeli lakin en acı olanıdır. ömrünün sonuna kadar unutamazsınIZ. geceleri rüyanıza girer, aynı sınıftaysanız dersi dinlemek yerine hep ona bakarsanız(sonra da sınıfta kalırsınız orası ayrı tabi), sınıfın/okulun en fenna(güzel) kişisiyse ona uzanmanız zordur.ve birgün onu bir başkasıyla gördügünüz an dünya başınıza yıkılır. Onu unutmaya çalışırsınız ama başaramazsınız. unutmaya çalıştıkça daha çok beyninizi kurcalar. ondan uzaklaşmaya çalıştıkça daha cok baglanırsınız. sizde ona ait olan izleri yok etmeye çalışırsınız ama duygularınız el vermez. En sonunda u'mutsuz vaka" olarak ortada kalırsınız.