bu başlığa ilk aklımıza geleni yazıyoruz

entry21 galeri
    21.
  1. Eskiden hoşuma giderdi burada takılmak, çok insanla tanışıp konuşmama vesile oldu bu platform. Tabi seneler sonra ilk defa yazıyorum haliyle eski tadı alamam çünkü eski ortamım yok ama yine de merak duygum ağır bastı. Bir de şu çaylaklık bitseydi iyi olurdu tabi.
    0 ...