28 şubat 1997

entry11 galeri
    10.
  1. AKP'lilerin bu mağduriyetin çok ekmeğini yediği o süreçtir. (bkz: 28 Şubat süreci) (bkz: 28 şubat)
    O zamanlar ortalık çok kötüydü. Her yer 'şeriat' diye bağıran gerici, yobaz itlerle doluydu. Ordu'nun kısmen olaylara müdahale ettiği tarihtir.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2291833/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2291834/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2291835/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2291836/+
    0 ...