ben de yazdim

entry43 galeri
    33.
  1. kendin "nickaltımı doldurdun sil" diye ağladın sil ya. ben de bunun lafına uyup sildim. ah lanet içimdeki insan sevgisine, şizofrene bile saygı gösterirsen böyle olur. gerçi o zaman bunun bu derece olduğunu bilmiyordum, lafına uyup silmezdim.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2268012/+

    ayrıca aylak bana terörist iftirası attığında da şikayet ettim bir hafta ban'lanmişti. hatırlatayım kendisine.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2268013/+
    1 ...