ülkenin % 60 nı kansız olarak gören zevat. sen kadın mı kız mısın bilmiyorum ama seni insan sanıp viski bile getirttim ama bakıyorum edepsiz ahlaksızın önde bayrak sallayanısın. cuhapeden de kemalizmdende nefret ederim ama 8 yıldır birine kansız diye yazmadım yazmam karşımızdaki insanları eleştiririrz ama hakaret asla etymeyiz.senin fıtratın bozuk fıtratın bozuk olmasa bu şekil hakaret etmezdin.