tanrı yoktur demek herşeyden öte mantık dışıdır. vardır demekte öyle. ancak düşünürsek insanlar, dünya hiç birsey yokken bunları var eden olağanüstü birşey olmak zorunda. peki tanrı nası var oldu. onu nası biri yarattı. yoktan var nası oldu. bu böyle en başa kadar gider. bu da demek oluyorki, tanrı var yada bir yerde bir yaratıcı var.
düşüncek olursak tam bir çıkmaza giriyoruz. hiç birşey yoktan var olmaz ise tanrı nası oldu? tanrı varsa nası bişey, nerede, bunlar cok mantıksız değil mi? tanrı diye bir şey hiç yoksa, bütün bunlar nası oldu, sen nası oldun?
yani tanrı adı söylendiğinde ilk akla gelen ? oluyor.