Donuz listemde olduğu için hala karşısındakinin ne hissedeceğini düşünmeyecek derecede dobralıkta yazıyor mu bilmesem de yapmamasını rica ettiğim üzen yazar. Bazen sana güvenenler ve seni sevenler için bir şeyler aklına gelse de yazmazsın çünkü onları kırmak istemezsin. Önemli olan iyi niyetli olmaktır. Yoksa her gün 10 entryn günün en iyilerine girsin ne fark eder ? Kırgınım sana, bil bunu.