öğrencilik hayatımda ilk kez bir sınav sonucuna itiraz etmek için hocaya mail attım, uygun bir dille kağıdımı görmek istediğimi yazdım.
Pişmanım...
Gel bak kağıdına dese ne cehennemin dibindeki okuluma gidecek mecâlim ne de notumu öğrendiğimdeki şaşkınlığım var şimdi. yanılıyor olabilme ihtimalim de ağır basıyor üstelik.
ben akılsız başımın cezasını çekmeye alışkınım gerçi de, hoca da akılsız başların cefasını çekmeye alışkın olsa keşke...