platonik aşk, skimtrak iştir. çünkü, hayat böyle bir şey için zaman harcayacak kadar değerli değil. ve hiç bir insan sen onu seviyorsun diye seni sevmek zorunda değil. aslında daha fenası, sen birini seversen o seni -büyük olasılıkla- sevmez. bağlanırsan, uzaklaşır. ve günün birinde sen yıllarca onun özlemiyle yanıp tutuşurken, ondan uzak düştüğünde onu ararken, onun için hayatındaki bütün zevkleri silerken; onu bulduğun da bir başkasının kollarında görürsün. çok da mutlu, seni sallamıyor.. selam ritüelinde hala hisleri sana karşı.. ve işte o zaman dersin ki 'çok da skimde anasını satıyım, dert mi lan?'.. sen onun için sınıfındaki afete bakmamıştın di mi? başka hiç bir kızla takılmamıştın onu aldatmamak için di mi? çok da skinde olsun olm, bu skimtrak iştir.