yıllardır kendisine gösterilen ilgiyi son demine kadar hakeden sanatçı/kraliçe/aşk kadını. annemden sonra ilk aşık olduğum kadındır. aşk derken kimse yanlış anlamasın... sevgiliye beslenen aşktan çok farklı. bir hayranlık, bir vazgeçilmezlik var üstünde, beni çeken, kendisine bağlayan.
ona bu şarkıları yazdırtan insanı gerçekten çok merak ediyorum. bu denli ağır bir aşkı kim yaşatabilir? kim yazdırtıyor bu sözleri ona... ne büyük bir aşkmış bu, ne büyük!
Yapacak hiç birşey yok gitmek istedi gitti..
Hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti..
Bi lodos lazım şimdi bana, bi kürek bi kayık..
Zulada birkaç şişe yakut yer-gök kırmızı..
Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp!
Düşer üstüme akşamdan kalma sabah yıldızı.