giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
gamzedeyim deva bulmam
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
254
↓
galeri
235.
Bir tek ben mi benzettim bilmiyorum ama Muhteşem Yüzyıl da çalan Zahid Bizi Ta'n Eyleme şarkısına çok benziyor, çok benzeyen tarafı var ama en çok introsu. Çok güzel şarkı hey hey hey dediği kısımlar özellikle çok ilginç ve hoş.
shattered by broken dreams
28.04.2022 22:47
1
...
şikayet et
#45522495
kaydet