kadın

entry2429 galeri ses2
    2221.
  1. Cok sacma bir dusunce var ulkemizde. 18-25 yasindaki kadinlara neden kız deniyor da kadin denmiyor? illede evlenmis olmasi mi lazim kadin olmasi icin veya "bekaretinin" gitmis olmasi mi lazim. Bu nasil bir dusunce? Ayni durum neden erkeklerde yok da kadinlarda var? Neyse. Kadinlar gunumuz kutlu olsun.
    1 ...