yaşamaya devam ettikçe siz değerli sözlükçülere tecrübelerimi aktarmaya devam edeceğim duygudur;
içine düşülen belirsisizlik durumudur, bir çıkmazdır. ancak saf duygulara sahip olan insanlar aşık olabilirler. bir süre sonra insan aşık olamamaya başlar. duyguları körerir. aşık olduktan sonra temiz kalabilenler ancak tekrar aşık olabilirler.. temiz kalabilmekten kastım şudur; aşık olduğunuz kişiyi sözde değil, beyninizden silip atmalısınız. ama bu isteyince olmaz. olacağı varsa olur. yani demek istediğim insanın elinde olan birşey değildir bu silip atma olayı. Ki insanlar genelde bunu beceremezler. bir insanın bunu yapabilmesi için sadece ve sadece şansının olması lazımdır. bunu yapamayanlar ise aşık olduklarını sanarlar fakat yaşadıkları duygu sadece aşık oldum sandığı kişiyi fazla arzulamaktır.
aşağıdaki pek değerli şarkı siz başkasına aşık oldum sanan kişilere, benim gibi hala ilk aşkım dediği kişiyi unutamam diyenlere gelsin;