bir türlü çevre yolu yapılamayan şehir. istanbul girişinden (tepebaşı) girerseniz terminale gitmek için yaklaşık 10 km gidersiniz. çevrede bir çok yerleşim yeri vs. vardır. kütahya çıkışı biraz daha yerleşim dışı. ama yok ben afyona gidecem diyin o zaman sizi bir süpriz bekliyor. o koskoca man fortunalar şehir merkezinden geze geze yarım saat sonra şehrin yenikent çıkışına ulaşır.
bunun sırf siyasi olduğunu düşünüyorum. bildiğiniz üzere eskişehiri kalkındıran, öğrenci merkezi yapan adam kim?
yılmaz büyükerşen
hangi partiden?
dsp
iktidarda hangi parti var?
dsp yok
ve bu adam hala diyor ki ben kendi elektriğimi kendim üreticem arkadaş. milyon tl lik yatırımlarına devam ediyor. helal hoş olsun. öyle göte böyle yarrak.
geç gelmiş bir tanım: doğduğum bazen de doymaya gittiğim şehir. memleketim, toprağım, tatarım, bulgarım, çerkezim..