beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    18785.
  1. sürekli mağduru oynayıp sürekli ağlarlar. haksız bir şekilde kazandıklarında ise "renkliler" diye çemkirirler. rakibin 3 penaltısı bile yendiği zaman utanmadan çıkıp yediğimiz golden önce faul vardı diye algı operasyonu yaparlar. kısacası cincondan bile bir tık fazla ağlak olan bir takımdır.
    2 ...