giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
hiç arkadaşı olmayan insan
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
260
↓
galeri
242.
Çok kötü bir durum çünkü insanın ailesinden sonra en yakınları arkadaşlarıdır. çok kişi olmasına da gerek yok 1 tane en yakını olsun o bile yeter. benim öyle bir çok arkadaşım var ama bir tanesi sadece en yakınım olur.
julietiarayanromeo
13.09.2021 10:23
1
...
şikayet et
#45075231
kaydet