ilişkinin kaçıncı ayı öpüşülür sorunsalı

entry26 galeri
    12.
  1. ilişkilerin eski tadı yok gibi geliyor bana. her şey o kadar normalleşti ki. ilk gün buluşup öpüşmek, ilişkiye girmek bile normal bir durum günümüzde. artık öpüşmek çok sıradan bir şey. tabi bu değerleri çok çabuk tüketince de her şey boka sarıyor.
    0 ...