Kendisini sevip sevmemek konusunda bir şey diyemem ama güzel şarkılar yatığı doğrudur. Ne demişler yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Bence de öyle yapmalıyız güzel şarkıya güzel denir yani sırf onu sevmediğiniz için her şeyi ile kötülemek ne kadar doğru ?