bir "order", yaratık türü yaratmak istiyorsun sana benzer... olabildiğince...
senin matrixteki "i know kung fu" diye yükleyebileceğin kaset belli tek bir beyne... cinse.
ikiye bölüyorsun.
aynı "insan"... hayalin... görmek istediğin.
biri biraz düz işliyor diğeri komplike.
-sen düz düşünüyorsun, o komplike
- sen tek bir şeye yoğun odaklanabiliyorsun, onun teki yok ama her şeyden biraz ama her şeye.
- sen sinirlenebiliyorsun... o birike birike patlıyor
- sen anlık değerlendiriyorsun... o tartıp biçip sonra
- sen gördüğüne aşık oluyorsun, o duyduğuna
- sen bir baba gibi sahip çıkıyorsun, o ana gibi sahipleniyor.
- sen fiziksel güçlüsün, o mental
- sen bu ikilide en güçlü benim diyorsun erkek olarak, o salağa yatıp seni maymun edebiliyor hem de sen hala öyle zannedebilirken
daha onlarca sayarım... evrim gözüyle değil çünkü... yaratılış gözüyle bakışım...
- ne sen bir bok yiyebilirsin tek başına hayatta, ne o
- senin gördüğünü o kaçırır, onun göremediğini sen yakalarsın
- sen öyle güzel bir şeye yakın olmaktan mutlu olur haz duyarsın, o o güzelliğin fark edilip değer verilmesinden
- anaysa ölümüne sahiplenir o belki de, ölümü senin kadar göze alamaz bir anlık bir kararla senin kadar hızlı
- fiziksel olarak güçlüsün de bir sorunda zayıf hissedince, o fiziksel gücü olmayan kadın seni ayakta tutar moraliyle
ikisi de birbirinden ayrı bir bok yiyemez aslında. hep ama hep yarım kalır.
en fazla tek başına sahip olduğu gücü yeterli sanır.
ama hep bir yanı eksiktir.
aha işte yukarıdakilerden dolayı kimse kalkıp eşcinsellikle gelmesin çünkü ruhta/özde aynı iki erkek veya kadındır. o yama yama tutmaz. ne de o yara bandı o içerdeki yarayı kapatmaz.
senin ayrı yanındır... ideal kadını bulmak diyorsun ya... buluncaya dek senin eksik yanındır. boşluğundur.
o boşluk da senin boşalmanda, iki meme bir amda giderebilecek şey değildir. yoksa kimse kimseden ayrılmazdı. kimse de ayrıldıktan sonra arayış peşinde koşmazdı.
herkes rolünü unuttu... yaratılışının ne olduğu... ne olduğunu...nasıl olduğunu...neye ne şekilde ihtiyacı olduğunu.
kadın?... yapbozunun öbür parçası. uyarsa ne mutlu. uymazsa zorlama o girinti/çıkıntı parçasını sokacam diye... hem sen yaralanırsın hem o.
haaaa.... o soktuğumun girinti/çıkıntı kısmı da o kadar milimetrik falan değil. biri olmasa diğeri olur ama 10. su olur değil olay. kaç şansın var bilemezsin denemek için.
ha bir de: orospular kadınlardan... orospu çocukları da o kadınların doğurduklarından çıkar.
iki taraf da suçlamayın yani o kadar birbirinizi.