kel insan

entry131 galeri
    119.
  1. Tanımam etmem de bana antipatik geldi biraz. Nick başlığını en başından okudum her fikre cevap vermek için çabalamış. Yahu herkes seninle aynı fikirde olmak zorunda mı ? Her farklı fikre cevap verme çaban neden ?
    Dediğim gibi tanımam etmem ama ilk intiba olarak antipatik bulduğum yazar.
    4 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük