nasıl oluyosa her ruh halinde iyi gelen kadın,sanatçı..
-evimi,ailemi bırakıp başka bir şehre taşındığımda : (bkz: gidiyorum bu şehirden)
-deli gibi aşık olup,salya sümük ağladığımda. (bkz: vazgeçtim)
-yeni biten aşkın sonunda (bkz: ikili delilik)
-kıskandırma çabalarında (bkz: beni al onu alma)
-ölen dedemin ardından (bkz: beşik)
-deli gibi evimi izmiri özlediğimde (bkz: kalbim egede kaldı)
-pişmanlıklarımda (bkz: masum değiliz)
-annemi özlediğimde (bkz: küçüğüm)
-umut aradığım,devam etmek zorunda olduğumu bildiğimde (bkz: farkındayım)
-yaz akşamlarında sahilde (bkz: sarı odalar)
-pazar sabahları (bkz: kader)
.
.
.
.
şimdilik aklıma gelen bunlar.nasıl oluyo bilmiyorum.ister rock dinle ister türkü,ister caz.bu kadın herşeyi yapıyo.ağlatıyo,umutlandırıyo,aşık ediyo ,süründürüyo.allah uzun ömür versin sana sezen. ve sen hep şarkı söyle. o zaman (bkz: şarkı söylemek lazım)
avaz avaz...