kel insan

entry131 galeri
    80.
  1. derdini hoplattırmak isteyen de gelip benim nickimin altında ötüyor..

    frankçığım... kaşıntın var anlıyorum ama git de başkaları kaşısın. ya da sen iyisi mi kendi elinle kaşı be güzelim...

    yaylan bakalım... harcatma bana kendini.
    0 ...