Annesi acayip cahilmiş. Bunun okuma veya eğitimle alakası yok. aylardır zor şartlar altında kimseden haber almayan ayrıca adada gereksiz birçok showla uğraşan bir kişiye yapılır mı böyle birşey. Ne oldu yani oğlun ile ilk konuşman da nişanlısına laf söylemen neyin nesi. Böyle analardan nefret ediyorum. Çocuğuna toksik aşılayan egoist analardan nefret ediyorum.