Bir de başka devletlerle de paylaşacakmışız. Tabi kimse bizim çıkardığımız aşıyı satın almayacağından dolayı anca paylaşırız zati. Onu da ne zaman geliştirirsek tabi.
Malesef devlet diğer birçok şeyde olduğu gibi aşı için de yeterince destek vermiyor.