kadın

entry2429 galeri ses2
    277.
  1. çok acaip inançları olan yaratıklardır.

    Mesela şöyle bir saçma inançları vardır ve bu onlara uyuz annelerince kazandırılmıştır. Der ki anne; sadece sevişmek size yetebilir ama bize yetmez biz o yoğun hissi kavga ederken yaşarız. Şimdi yeryüzünde bunun kadar çelişik ve saçma başka bir teori daha yoktur. kadınlar bütün cinsel yaşam enerjilerini çenelerine aktarmanın adını kavga koymuşlar bu bir. O çeneyi takırdatıp duygu sömürüleriyle kendi egolarına çıkış yolu aramanın adını da yoğun his. Adrenalin kadınlarda mı var, kavgayı onlar mı ederler?

    Erkek bir defa gerçekten kavga eder onun dışında uğraşmaz bile. Adrenaline de sahiptir bir sürü şey yapar, kur yapar, sürpriz yapar, ilgi çekmek için uğraşır kadın ise öyle durur orda, bir şey yapmasına hiç lüzum yoktur nasıl olsa o kadındır. Hatta bazen duygusal boşluğa düştüğü ya da başarısız olduğu zaman erkek biraz destek ister ama kadın bu teselliyi bile çok görür erkeğe sadece kendisi teselli edilmelidir. Çünkü kadın aynı cinselliğe sadece sevişmek dediği şekilde görüldüğü gibi gerçek mutluluk ve adrenalinden ziyade, lüzumsuz saçmalıklardan haz alabildiğini düşünmektedir. Aslında sexi de önemser ama zevk alıp kendinden geçmeye başladığı anlarda duruverir aniden, çünkü önemli olmaması lazımdır bunun öyle anlatılmış, öyle inanmıştır. Erkek de o an içinden "off yine mi depresyon ve durgunluk" diyerek yatakta da her şeyi kendisi yapmak zorunda kalırken kadın bekler öyle. sanki biri ona bunu görev olarak yüklemiştir. Ah ah erkeklerin en berbat hissettiği anlardır bunlar sanki zorla sevişiyoruz ne bu yaa.

    Bir başka kadın yalanı da erkeklerin ilginç olmadığı savıdır. Hayır, tamamen yalandır. bunu kendileri de bilir. Erkeklerle sevgili olmalarının da hoşlanmalarının da nedeni onları ilginç bulmalarıdır o yüzden bu duruma da gıcık olup "ilginç değiller işte" diye laf söylerler. Oysa kadınlarda tam tersine ilginç olanına pek nadiren rastlanır ama neyse ki erkekler beyaz atlı prens düşü benzeri fantazileri kadın için kurmaz da onlardan güzellikten ve cazibeden en azından iki laf edebileceği kadar da zekadan başka hiç bir şey beklemezler, olanı kabul ederler mecburen. Hangi erkeğin tişörtünü yırtarcasına çıldırarak, bayılarak, isterik çığlıklarla sahnedeki bir kadına baktığını, başarılı bilinen ya da dahi olarak lanse edilen bir kadına "aaay ne ilginç bir kadın" dediğini duydunuz? Atmayın hep kadınların sözleridir bunlar ve erkekler için söylerler, hem gıcık olur hem de severler. Üstelik de bu kompleksleri yüzünden kendi dediklerine kendileri de inanmazlar ama çene ya asıl önemli olan mana değil, o yüzden laf söyledim sanıp birbirinizi poh pohlarlar aralarında ancak.

    Şu "sadece sevişerek" kısmına gelince sexe olan, kendi bedenlerine, güzelliklerine olan güvensizlikleri de bunun nedenlerinden biridir. kadınların güzelliklerinden bile habire bahsetmemiz gerekir. Ama ışığı kapatmakta diretirler. Yok göbeklerinde biraz fazla kilo vardır, yok bacaklarının ya da ellerinin biçimi Rita Hayfort'unkine benzememektedir diye düşünüyormuşuz gibi kendi kurgusal kadın rakipleri ile savaşır binbir kompleks yaparlar. Sanki en önemli şeydir bu. Aynı kılık kıyafete verdikleri önem gibi kendi bedenlerini de beğenmezler. biz beğenince de sex delisi ilan ediliriz. adı sevgi değildir manyaklıktır. Zaten her şeyi dualize eden, aşkı sevgiden sexten ayıran da, cinselliği de sevişmeyi de sadece yataktaki bir mesaiye indirgeyen de kadınlardır, bizler değiliz. Biz kavga edip çenenizle uğraşırken de severiz ama kadınlar bu durumu da ciddiye alınmamak olarak yorumlar.

    Nooldu şimdi de adrenalin mi istiyosunuz? demediğinizi bırakmadınız o çeneyle her yaklaşıp sarılma arzumuza. varsa yoksa bezin yeri, bardağın konumu bunun için miydi ya her şey? banane kafanızdaki lüzumsuz kırk tilkiden. Evet, kadınlara yetmiyoruz bu doğru çünkü kadınlara hiç kimse yetmez, kırk tilkiyle yaşayıp sadece duygu sömürüsü gerektiğinde bizi ararsınız çünkü. ve ocağı sildiğiniz beyaz bez her şeyden daha önemlidir iyi kadın, becerikli kadın, vitrini için değişmez unsurlardan birisidir. Ama musluk bozulunca televizyonda ya da bilgisayarda sorun çıkınca da bıy bıy edersiniz hiç bir şey anlamaz mutfaktaki birtakım bezlerin konum ayarıyla mühendislik iddiasında bulunursunuz. aman da çok analiz ve hesap gerektiren işlerdir. hayret ya.
    0 ...