evlenmenin saçma olması

entry17 galeri
    11.
  1. evlilik eyleminin gerçekleşmesi için sadece sevmek yetseydi saçma olmazdı bence de. fakat dışarıda gördüğüm kadar çevremde de gördüğüm şeylerden sonra bana da saçma gelmeye başladı. her iki tarafın da yok ailesi, yok sülalesi ıvırı zıvırı devreye resmi anlamda girince dünyanın en saçma ve yorucu eylemine dönüşüyor.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük