fem dersanelerinin vazgeçilmezi, her daim sohbetlerde adı geçen kişi. ben hatırlıyorum bize bazen fetullah gülenin konuşmalarını dinletirlerdi, ben pek bi dinlemezdim o sırada çevremdeki insanları incelerdim, nasıl bir psikoloji içindeyse o insanlar, adam ağzını açtığı anda hepsi ağlamaya başlıyorlardı. hocalar zaten kopmuş onu geçiyorum yanımdaki arkadaşlarda ağlamaktan kopuyordu. adam daha bi selam dedi durun ya bir cümle kursun ne var bunda bu kadar ağlancak diye hala düşünüyorum, ama cevabını bulamıyorum.