emperyalizme kahrolsun derken israil e diyememek

entry2 galeri
    ?.
  1. "Emperyalizme hayır" demek güzel ülkemde en güzel karma yükseltme, hatunların gözünde büyüme, alemde yer edinme metodlarından biridir. Lakin konu israil olunca vaziyet değişir. Çünkü o bir açmazdır. Hem emperyalizm onun en kimyasal silahıdır hem de Teokratik bir devlettir. Malezya'ya, iran'a öcü demek bonus puanları da yanında getirirken, israil'e bunu söylemek gıdım yarar getirmez.Ve dahi zarar barındırır, zira büyük(!) medya patronlarının harçlığını sonra kim verir!

    Konu esasında islam'dır. Bağ kimin? Bağbancı kiracı mı?
    0 ...