Aşk konusunda kimse yalan söylememeli. Aşkın bir başkasını sevmek olduğunu söylemek koca bir yalandır. Aşk karşılıksız yaşanamaz. Buna en büyük itiraz karşılıksız seven insanlardan gelir. Ancak onlar da en azından fantazilerinde aşklarına karşılık bulmadan yapamazlar. Aşkı besleyen sevilmek, önemsenmek duygusudur. Aşk bu anlamda bir başkasının dünyasında varolma çabasıdır. Kendi varoluşunun bir başka varoluş tarafından onaylanması ihtiyacıdır. Bir çift gözbebeğinde yansıma, varoluş kazanma ihtiyacıdır. Bir başka varoluşun içinde iyi bir yeri olduğuna inanmayan bir insanın aşkı biter. Bir de, bir başkasının o kadar da önemsenecek biri olmadığını farketmek aşkı öldürür. Aşk başkasını sevmek, başkasına bağlanmak olarak görülse de, aşk ve sevgi ilişkilerinin temelinde sevilmek yatar. Bana inanmayanlar tek taraflı da olsa, sevgisine karşılık da bulsa fantezilerine bir baksınlar. onu sevdiğine ait görüntüler mi, yoksa onun seni sevmesine ait görüntüler mi daha fazla?