düm tek tek

entry146 galeri
    47.
  1. rimi rimi rey 1.olsaydı utançtan yerin dibine girecek olan ben, bu şarkı dereceye bile girmese üzülmem..
    çünkü gerçekten güzeldir, kulağa hoş gelir, dereceye giremese bile; "en azından güzeldi yaa, adam gibi yarıştık, kazanamadık" derim.
    hadiseyi alkışlarım.
    1 ...