ispanyadaki boğa yarışlarına tepkisiz kalanları anımsatır.
maksat doğa severlikse , hani bir haksızlığa karşı olmaksa ; yine bir avrupa ülkesinde yapılan ,tonlarca domatesin ziyan olduğu domates savaşına da gıkını çıkarmayanları da düşünebiliriz...
sanki amaç üzüm yemek değil de bağcıyı dövmek değil mi dostlar ?...