tıp öğrencisi

entry121 galeri
    37.
  1. tiptirler az biraz.. vaktiyle gayritıbbi (!) bir arkadaşımız tıp öğrencilerinin 2 km öteden kendilerini belli ettiklerini söylemişti rahmetli.. niyesini, nasılını, hikmetini çözemedik hiç ama öyleymiş yav hakkaten! tanıyorlardı tüm tıplıları patır patır..
    (bkz: havasından mı suyundan mı)
    0 ...