18489.
-
2020-21 sezonunda yorumcular hep eleştirdi.
Rakipler dalga geçti.
Bunlar futbolcu mu, bu yıl kayıp diye.
Biz taraftarlar hep güvendik. Formayı giyen bizim adam, siz hayırdır amk. Dedik.
Çıkıp güle oynaya fark atmaya başladınız, yüzümüzü güldürdünüz....
Sevinmek için sevmedik ki!