şeriatçılar neden avrupaya kaçıyor

entry14 galeri
    2.
  1. Fetöcü oldukları içinmiş!

    Bak, yukarıda bir fetöcü, Fetönün başına gelenleri sebep gösterip, ağlıyor.

    Tabi ki fetönün adını anmıyor ama dediği gibi muamele edilen bir fetöcüler oldu şeriatçı tayfasından.

    Ha bir de ışidçiler var ama bunun derdinin ışid olduğunu sanmam..
    1 ...