insanların tam olarak neye dayanarak bu adamın başkan olacağını düşündüğünü bilmiyorum ama ben seçileceğini düşünmüyorum.
Özellikle bu black lives matter eylemlerinden dolayı Amerikalılar tam Türko gibi ortalığı çoh garıştırdılar trumpa verecem gene moduna girdiler.
Bir de Joe biden'in Durgun akıllı bir çocuk tacizcisi olmasını, oğlu hunter biden'ın da 18 yaş altı çocukla ve ensest ilişkiye giren, çin tarafından da fonlanan bir adam olduğunu dikkate alınca Amerikalıların bu adamı seçeceğini düşünmüyorum.