sanatçı kimliğiyle şahsi özel hayatıyla türkiyede hemen her kesimce sevilen sayılan kıymetli mümtaz ve nadir insanlardan biri. politik duruşuna gelince evet her zaman sağa yakın milliyetçi vatansever ve devletle barışık olduğu doğrudur. fakat bu hiçbir zaman temsil ettiği yada sevdiği halkın üzerinden siyasi menfaat temin edecek bir biçime gelmemiştir. bu yakışıksız bir iddia. kaç senedir konser bile vermiyor çünkü buna ihtiyacı yok. ha öte taraftan politik tercihlerine uymayanlarca eleştirilebilir. herkes herkesi sevmek zorunda değil. başka sanatçılar da başka siyasi görüşlerde neticede isteyen istediğini sever. biz orhan babayı seviyoruz kardeşim. politik duruşundan ötürü de değil. baba, insan, adam gibi adam olduğu için. Berhüdar olsun..