burger king

entry1740 galeri
    1607.
  1. Kalitesizdir. 4-5 sene oldu dışarda hamburger yemeyeli. mc ve burger'dan hiçbir şey yemem artık. Türkiye'de zaten buralardan yemek enayilik.
    0 ...