şanışer

entry190 galeri ses2
    186.
  1. seviyorum keratayı, ancak bir noktada beni boğuyor.
    rap'in de ki söylediği acı ve doğru gerçekler değil, sesi yoruyor beni. bir iki şarkısını dinlediğimde sesine doyuyor ve 2-3 hafta dinlemesem oluyor.
    gerçi yeni velet zalım rapçilerin çoğu bende böyle, belki ondan.
    1 ...