kozalak

entry213 galeri
    201.
  1. 33 olduk..

    hey gidi, nice seneler geçti, nice dostluklar, arkadaşlıklar.. ömrün yarısına yakını geçince insan hüzünleniyormuş.

    neyse, bu da iyidir. çok şükür..
    5 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük